Betonowy ogródek warzywny? Jak?
Wątek niezwykle potrzebny. Dziś trudno o porządnego fachowca, więc jeśli kogoś takiego znacie, piszcie! Każda informacja jest na wagę złota. Dzielcie się również trikami jak szybko naprawić usterki. W grupie siła!
-
adraas
Betonowy ogródek warzywny? Jak?
Post autor: adraas »
Cześć! Chciałbym założyć swój pierwszy ogródek warzywny, ale jestem kompletnie zielony w temacie. Na stronie https://eko-zone.pl/ przeczytałem, że najpierw trzeba przygotować ziemię, dodając odpowiednie nawozy, a później dopiero sadzić nasiona. Czy to naprawdę tak działa? Myślałem, że wystarczy tylko przekopać ziemię i można sadzić. Zależy mi na ekologicznych warzywach, więc nie chciałbym przesadzać z nawozami. Jakie macie doświadczenia? Może polecicie jakieś naturalne sposoby na nawożenie?
-
games
Re: Betonowy ogródek warzywny? Jak?
Post autor: games »
Wreszcie w Polsce można grać w bezpieczne automaty online dzięki tej stronie - gry hazardowe książki za darmo 2024 Teraz mogę cieszyć się automatami do gry i wygrywać prawdziwe pieniądze online w prosty i łatwy sposób, ponieważ na tej stronie możesz grać w prosty i łatwy sposób! Miłego dnia i powodzenia w grach!
-
bejbaa22
Re: Betonowy ogródek warzywny? Jak?
Post autor: bejbaa22 »
W moim ogrodzie znajdziecie naprawdę dużo różnorodnych roślin, wygląda trochę na dziki, ale to zamierzony efekt. Dlatego też sprawdzam teraz tu https://www.florini.pl/pnacza pnącza, bo w sumie to ich jeszcze nie mam. Mam nadzieję, że też sądzicie, że to naprawdę dobry pomysł. W ten sposób będę mogła zdecydować się prawdziwie zielony zakątek.
alergolog gliwice kilińskiego
alergolog gliwice kilińskiego
Wróć do „Majsterkowanie - remonty - budownictwo - DIY”
Przejdź do
- Forum
- ↳ Motoryzacja - serwis, naprawy, sprzedaż części, nowe/używane auta
- ↳ Moda - trendy, opinie o sklepach i markach ubrań
- ↳ Majsterkowanie - remonty - budownictwo - DIY
- ↳ Dbanie o siebie - zdrowa dieta, sport, pielęgnacja ciała
- ↳ Mężczyźni, miłość i seks